• NL
  • EN
  • Uw zoekresultaten

    Kansen voor flexondernemers, Sharejobs en afstappen van multichannel CRM

    Kansen voor flexondernemers, Sharejobs en afstappen van multichannel CRM
    Zal het inzetten van Sharejobs ook na de crisis een antwoord bieden op een reële vraag naar de flexibele inzet van arbeid? En moeten we een invasie van Nederlandse investeerders verwachten op de uitzendmarkt? De vier must-reads van deze week. ...
    Meer info

    10% administratieve tijdswinst voor recruiters

    10% administratieve tijdswinst voor recruiters
    Hoe haal je zo veel mogelijk manuele en administratieve stappen uit het recruitmentproces? Zowel snelheid in het totale proces en efficiëntie in eigen resources dragen bij tot een grotere marge! ...
    Meer info

    De behoefte aan digitale ervaring, betere profielen in je database en Generation N

    De behoefte aan digitale ervaring, betere profielen in je database en Generation N
    Te complex, te weinig budget en een onduidelijke rolverdeling: de redenen waarom bedrijven nog heel vaak digitalisering stopzetten. En dat terwijl de crisis meer dan ooit duidelijk maakt dat digitaliseren een must is. Ondertussen staat er ook nog een nieuwe generatie voor de deur, ‘Generation ...
    Meer info

    Case Actief Interim

    Hoe Actief Interim digitaliseert in volle coronacrisis
    In onzekere tijden kun je twee dingen doen: voorzichtig afwachten of vooruitgaan. Het Belgische interimbureau Actief Interim koos voluit de weg vooruit. In volle coronacrisis gingen ze live met hun nieuw recruitmentsysteem en stoomden ze 395 consulenten klaar voor hun nieuwe, digitale aanpak.  ...
    Meer info

    Casestudy Actief Interim

    Hoe Actief Interim digitaliseert in volle coronacrisis
    In onzekere tijden kun je twee dingen doen: voorzichtig afwachten of vooruitgaan. Het Belgische interimbureau Actief Interim koos voluit de weg vooruit. In volle coronacrisis gingen ze live met hun nieuw recruitmentsysteem en stoomden ze 395 consulenten klaar voor hun nieuwe, digitale aanpak.  ...
    Meer info

    Er wordt veel geroepen, maar wordt er in de praktijk ook overgegaan tot actie?

    Er wordt veel geroepen over digitalisering, maar wordt er in de praktijk ook overgegaan tot actie?
    Dat Corona ons leven (nog) digitaler heeft gemaakt weten we ondertussen wel. Er wordt veel geroepen over digitalisering, maar wordt er in de praktijk ook overgegaan tot actie? Over het nut van fancy tools, hoge digitale verwachtingen van de consument, 25 dingen die elk rekruteringsbedrijf moet aut...
    Meer info

    Het nieuwste in recruitmenttech

    Het nieuwste in recruitmenttech
    Wat hebben de digitale inspanningen van het voorbije decennium nu echt opgeleverd voor recruitment? Over artificiële intelligentie, digital recruiter assistants, no-code platforms en de generalist. ...
    Meer info

    De budgetten worden krapper en het gevecht om de klant groter

    Hoe voorsprong nemen in het gevecht om de klant?
    In het huidig klimaat worden de budgetten vaak krapper en het gevecht om de klant groter: als recruitmentbureau moet je eruit zien te springen in deze moeilijke tijden, bij voorkeur zonder grote investeringen. Hoe? Door de time to hire te verkorten, de candidate experience te verhogen, je ATS beter ...
    Meer info

    Gebruikerstraining Carerix

    Gebruikerstraining Carerix
    Data: elke eerste donderdag van de maand Goed opgeleid zijn betekent dat je maximaal rendement uit je Carerix systeem haalt. Door het volgen van de Carerix Gebruikerstrainingen ben je op de hoogte van alle features en mogelijkheden. Aan het einde van de trainingsdagen ontvang je een certificaat. ...
    Meer info

    Beheerderstraining Carerix

    Beheerderstraining Carerix
    Data: elke tweede donderdag van de maand De Carerix beheerderstrainingen leren jou om zelfstandig je eigen unieke bedrijfsprocessen in Carerix te integreren en aan te passen. Na de training ontvang je een certificaat en kun je direct zelf aan de slag. ...
    Meer info
    Meer dan 100 klanten in Europa