• NL
  • EN
  • Uw zoekresultaten

    nieuwsbrief 20 mei

    TikTok, overleven en digitaliseren
    Terwijl de recruitmentsector zich een weg baant uit de crisis, worden alle ogen op TikTok gericht als nieuw kanaal voor employer branding. De crisis verplicht ons met zijn allen te digitaliseren. Maar… zijn recruitmentbureaus dan echt zo digitaal als ze roepen? De vier must-reads van deze week. ...
    Meer info

    Automated matching

    Automatische match tussen vacature en kandidaat
    Een match engine die 24/7 kandidaten en vacatures automatisch matcht en contacteert, zonder extra werk voor de recruiter. ...
    Meer info

    Kansen voor flexondernemers, Sharejobs en afstappen van multichannel CRM

    Kansen voor flexondernemers, Sharejobs en afstappen van multichannel CRM
    Zal het inzetten van Sharejobs ook na de crisis een antwoord bieden op een reële vraag naar de flexibele inzet van arbeid? En moeten we een invasie van Nederlandse investeerders verwachten op de uitzendmarkt? De vier must-reads van deze week. ...
    Meer info

    De behoefte aan digitale ervaring, betere profielen in je database en Generation N

    De behoefte aan digitale ervaring, betere profielen in je database en Generation N
    Te complex, te weinig budget en een onduidelijke rolverdeling: de redenen waarom bedrijven nog heel vaak digitalisering stopzetten. En dat terwijl de crisis meer dan ooit duidelijk maakt dat digitaliseren een must is. Ondertussen staat er ook nog een nieuwe generatie voor de deur, ‘Generation ...
    Meer info

    Case Actief Interim

    Hoe Actief Interim digitaliseert in volle coronacrisis
    In onzekere tijden kun je twee dingen doen: voorzichtig afwachten of vooruitgaan. Het Belgische interimbureau Actief Interim koos voluit de weg vooruit. In volle coronacrisis gingen ze live met hun nieuw recruitmentsysteem en stoomden ze 395 consulenten klaar voor hun nieuwe, digitale aanpak.  ...
    Meer info

    Casestudy Actief Interim

    Hoe Actief Interim digitaliseert in volle coronacrisis
    In onzekere tijden kun je twee dingen doen: voorzichtig afwachten of vooruitgaan. Het Belgische interimbureau Actief Interim koos voluit de weg vooruit. In volle coronacrisis gingen ze live met hun nieuw recruitmentsysteem en stoomden ze 395 consulenten klaar voor hun nieuwe, digitale aanpak.  ...
    Meer info

    Er wordt veel geroepen, maar wordt er in de praktijk ook overgegaan tot actie?

    Er wordt veel geroepen over digitalisering, maar wordt er in de praktijk ook overgegaan tot actie?
    Dat Corona ons leven (nog) digitaler heeft gemaakt weten we ondertussen wel. Er wordt veel geroepen over digitalisering, maar wordt er in de praktijk ook overgegaan tot actie? Over het nut van fancy tools, hoge digitale verwachtingen van de consument, 25 dingen die elk rekruteringsbedrijf moet aut...
    Meer info

    Het nieuwste in recruitmenttech

    Het nieuwste in recruitmenttech
    Wat hebben de digitale inspanningen van het voorbije decennium nu echt opgeleverd voor recruitment? Over artificiële intelligentie, digital recruiter assistants, no-code platforms en de generalist. ...
    Meer info

    De budgetten worden krapper en het gevecht om de klant groter

    Hoe voorsprong nemen in het gevecht om de klant?
    In het huidig klimaat worden de budgetten vaak krapper en het gevecht om de klant groter: als recruitmentbureau moet je eruit zien te springen in deze moeilijke tijden, bij voorkeur zonder grote investeringen. Hoe? Door de time to hire te verkorten, de candidate experience te verhogen, je ATS beter ...
    Meer info

    Welke HR-technologie zal na Corona een belangrijke rol spelen?

    Welke HR-technologie zal na Corona een belangrijke rol spelen?
    Het blijft koffiedik kijken naar welke technologie na corona belangrijk wordt. Wel staat vast dat ‘engagement’ een belangrijke factor wordt in tijden waarin contact steeds afstandelijker en virtueler is. De vier niet te missen nieuwsitems en tips van deze week: ...
    Meer info
    We digitaliseren meer dan 200 recruitmentbureaus